Права, відповідальність та обов’язки сторін

Сервісний центр iFixStore, у разі замовлення клієнтом платного ремонту, надає гарантію терміном 1 місяць виключно на виконані роботи та замінені під час ремонту деталі. У разі відмови клієнта від ремонту після проведення процедури діагностики сервісний центр не несе відповідальності за подальше справне функціонування пристрою. Сервісний центр залишає за собою право нанесення спеціальних пломб на замінені в ході ремонту деталі всередині корпусу з метою визначення несанкціонованого розбору пристрою третіми особами, що порушує умови гарантійного обслуговування.

Клієнт має право на безкоштовний гарантійний ремонт протягом 1 місяця з моменту видачі пристрою власнику. Випадок вважається гарантійним при повторному виникненні несправностей, з якими клієнт спочатку звернувся до сервісного центру, і які виникли через несправність замінених у пристрої деталей або через помилку фахівця, який проводив ремонт.

Сервісний центр залишає за собою право відмовити у гарантійному ремонті у таких випадках:

у разі порушення клієнтом умов надання гарантії, зазначених у гарантійному талоні;
за наявності будь-яких механічних пошкоджень;
за наявності слідів влучення вологи всередину пристрою;
при поломці елементів, схильних до постійного сильного механічного зносу,
такі як рознімання зарядки і навушників, а також елементи корпусу та обробки;
за наявності порушень, спричинених діями користувача, які не вказані в інструкції з експлуатації пристрою.

Сервісний центр залишає за собою право відмовити в гарантійному ремонті та перевести його в статус платного ремонту з обов’язковим повідомленням клієнта, якщо в процесі повторної діагностики пристрою були виявлені несправності, спричинені такими причинами:
неправильна експлуатація, недбале поводження з пристроєм або несанкціонована зміна його конструкції, що суперечить інструкції з експлуатації пристрою та його технічної документації;

наявність слідів механічного пошкодження пристрою, які були відсутні при попередньому зверненні до сервісного центру;
потрапляння всередину корпусу пристрою рідин, субстанцій або предметів, що не є частиною апарату;
ушкодження, спричинені наслідками стихійних лих;
несправності, пов’язані із роботою некваліфікованих спеціалістів інших сервісних центрів.

Сервісний центр iFixStore бере на себе обов’язок відповідального зберігання зданого на ремонт пристрою на весь термін виконання ремонтних робіт. Через 10 днів після завершення фактичних робіт над пристроєм та у разі неявки за ним власника, сервісний центр повторно надсилає повідомлення про готовність пристрою (дзвінок адміністратора також вважається повідомленням). У разі повторної неявки власника за готовим пристроєм протягом 3-х днів з моменту повторного повідомлення, сервісний центр залишає за собою право стягнути із замовника плату за зберігання пристрою на складі компанії у розмірі 50 гривень на добу.

У разі неявки замовника за обладнання протягом 2-х місяців з моменту повторного повідомлення про готовність, сервісний центр залишає за собою право реалізувати це обладнання, і таким чином відшкодувати витрати на ремонт, використані деталі та зберігання обладнання на складі компанії. Сервісний центр залишає за собою право на утилізацію неремонтопридатного обладнання після 2-х місяців з моменту останнього повідомлення замовника.