Правила обслуговування у сервісному центрі

Сервісний центр iFixStore здійснює платний ремонт техніки Apple у Чернігові. Сервісний центр здійснює ремонт наступної техніки Apple: смартфонів iPhone, планшетів iPad, плеєрів iPod, ноутбуків Macbook та комп’ютерів iMac. Можливий ремонт техніки від сторонніх виробників за попередньою домовленістю із клієнтом.

Порядок приймання обладнання

Ремонт iPhone, iPad, iPod, Macbook та iMac здійснюється терміном від декількох хвилин до 5 робочих днів, за наявності всіх необхідних деталей. За відсутності в сервісному центрі необхідних запчастин термін ремонту може бути продовжений до моменту їх отримання на склад компанії, але не може перевищувати 30 днів з моменту здачі обладнання в ремонт.
Пристрої, що відправляються на ремонт у сервісний центр iFixStore, приймаються виключно в комплектації, необхідної для ремонту. Сім-карти, сим-лотки, чохли, зарядні пристрої та інші аксесуари повертаються до рук клієнту при здачі пристрою на ремонт.
Сервісний центр не несе відповідальності за обладнання та аксесуари, що не вказані у приймальній квитанції, при здачі пристрою на ремонт.

Після прийому техніки Apple на ремонт, фахівці сервісного центру iFixStore здійснюють процес діагностики. Для всього обладнання, зданого на ремонт у наш сервісний центр, проводиться безкоштовна діагностика*
*При відмові від ремонту діагностика становить 100грн.

Усі деталі, що використовуються для ремонту техніки Apple у сервісному центрі iFixStore, є високоякісними копіями заводського виробництва від сторонніх виробників комплектуючих. Оригінальні запчастини виробництва Apple не продаються на ринку. Для ремонту пристроїв Apple можливе застосування вживаних запчастин, знятих з пристроїв-донорів – цей метод ремонту обговорюється з клієнтом окремо. На всі запчастини, встановлені в сервісному центрі iFixStore, поширюється гарантія на 1 місяць.

У разі необхідності реалізації складного або спеціалізованого ремонту, що потребує специфічного обладнання або спеціалістів, сервісний центр залишає за собою право направити пристрій, зданий клієнтом у ремонт, до іншого сервісного центру, з попереднім повідомленням замовника.